به گزارش سینماپرس، مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی انجامشده درخصوص پخش مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ٨٠ درصد از کسانی که مسابقات المپیک را دنبال کردهاند، رقابتهای ورزشی پاریس را ازطریق شبکههای سیما، تلوبیون و صدا پی گرفتهاند.
همچنین براساس گزارش معاونت فضای مجازی که به «بررسی میزان بازدید برنامههای ویژه المپیک ۲۰۲۴ رسانه ملی در شبکههای اجتماعی و پیامرسانهای داخلی» پرداخته است، ١٠٠هزار محتوای تقطیعشده از مسابقات و محتواهای مرتبط در پنج بستر تلگرام، توئیتر، اینستاگرام، ایتا و روبیکا منتشر شده که مجموعاً یک میلیارد بازدید و مصرف را به خود اختصاص داده که این میزان مشاهده محتوا توسط کاربران فضای مجازی نشاندهنده استقبال بسیار خوب از برنامههای صداوسیما در روزهای برگزاری المپیک است.
ارسال نظر